ROBA INTEL·LIGENT
CONTEXTUALITZACIÓ |
Ens trobem davant un col·lectiu molt vulnerable que té dificultat per comunicar-se amb altres persones. Per aquest motiu l’objectiu serà dissenyar una peça que capti tres estímuls o emocions que ens pugui identificar que li està succeint i poder-lo ajudar. |
PAUTES |
S’utilitzarà el simulador Tinkercad per realitzar el disseny del producte i la programació amb Arduino. Podeu accedir a https://www.tinkercad.com/ (si teniu un usuari creat) o bé a https://www.tinkercad.com/joinclass/WS3TDM7GVLI3 (usuari vallèsbot) si no teniu usuari creat. Per programar l’Arduino, s’ha d’entrar a l’apartat “circuits”. |
DESCRIPCIÓ |
Dissenyar una peça tèxtil i realitzar la seva programació per tal de dur a terme un seguit de paràmetres perquè pugui controlar els estímuls o emocions d’una persona.
Dos d’aquests estímuls o emocions haurà de fer que la peça canviï de color. |
PISTES |
|
EN ACABAR… |
Heu de descarregar el vostre projecte i enviar l’arxiu al vostre mestre. |
DIADEMA O POLSERA ESPORTIVA
CONTEXTUALITZACIÓ |
Ja comença el bon temps i molts de nosaltres no podem veure els colors que ens envolta, però cap cosa ens impedirà sortir a fer esport sense tenir cap obstacle que ens ho impedeix.
Mitjançant una diadema o polsera introduirem uns components electrònics que es detectin tots els possibles obstacles que ens podem trobar al carrer. |
PAUTES |
S’utilitzarà el simulador Tinkercad per realitzar el disseny del producte i la programació amb Arduino. Podeu accedir a https://www.tinkercad.com/ (si teniu un usuari creat) o bé a https://www.tinkercad.com/joinclass/WS3TDM7GVLI3 (usuari vallèsbot) si no teniu usuari creat. Per programar l’Arduino, s’ha d’entrar a l’apartat “circuits”. |
DESCRIPCIÓ |
Dissenyar una diadema o polsera que capti els possibles obstacles a dos metres de distància mitjançant ultrasons diferents. A la mateixa vegada mesura les pulsacions cardíaques i, si aquestes són superiors 140 ppm, alertar mitjançant un senyal vibratori. |
PISTES |
|
EN ACABAR… |
Heu de descarregar el vostre projecte i enviar l’arxiu al vostre mestre. |