Vallèsbot 2021

VALLÈSBOT IV – “GRANS!”

25 DE MAIG DE 2021 – PARC DEL CONGOST – GRANOLLERS

D’ençà de la seva primera edició, la Vallèsbot ha volgut potenciar la programació i la robòtica com a eina per incentivar el treball per projectes entre l’alumnat dels nostres centres. Fruit d’aquesta inquietud i del treball en xarxa entre docents, centres educatius, Ajuntaments i Centre de Recursos Pedagògics, aquesta iniciativa es va materialitzar en la creació d’una activitat intermunicipal envers la implementació dels coneixements de la robòtica i el pensament competencial tot donant solucions a reptes quotidians del nostre entorn més proper.

Enguany, el títol de la jornada és “Grans!”, i girarà sobre la temàtica del món de la gent gran. L’objectiu és que els alumnes dissenyin ginys robòtics que es puguin incloure en la vida d’aquest col·lectiu, que pot abastar categories tan diferents com l’assistència, l’estil de vida, l’activitat física, l’entreteniment, la cultura…

T’HI ATREVEIXES?