L’institut Bellulla es prepara pel VallèsBot

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Bellulla ja fa dies que perfeccionen els robots que han ideat per millorar la mobilitat del seu entorn. Les idees varen sortir arrel d’una entrevista al Sr. Emilio Cordero, alcalde de Canovelles, que va venir a l’escola a explicar-nos com funciona la mobilitat del municipi. Després de fer una pluja d’idees, cada grup va decidir el robot que faria pel concurs.

De moment ja tenim l’estructura i algun ja camina! Ara toca començar a programar. Ei, i hem aconseguit que des de l’assignatura de dibuix ens proposin dissenys per la samarreta d’equip que portarem el dia de la presentació. Us mantindrem informats!