L’ESCOLA GRANOLLERS TREBALLEM PER COMISSIONS

Per treballar la VallèsBot els nens i nenes de 6è ens hem repartit en comissions.

La  comissió de samarreta i logo s’encarreguen de dissenyar un logo que ens representi com escola, buscar com estampar-lo en una samarreta i pensar maneres per poder-ho pagar.

La comissió de periodística s’encarrega en fer fotos i vídeos de tot el procés i publicar els articles  a la web de la VallèsBot.

La comissió de construcció s’encarrega de fer el robot i programar-lo.

La comissió de maqueta està construint la base que farem servir per ensenyar com funciona el nostre robot.

La comissió de presentació estan preparant el guió i els cartells per poder explicar el nostre projecte el dia de la fira.

La comissió de ambientació ja estan pensant com decorar el nostre espai.

La comissió d’impressora 3D ha dissenyat una medalla amb el nom de l’escola i la vendrem per finançar el cost de les samarretes i estampar el logo.