Vallesbot Escola Santa Agnès

A l’escola Santa Agnès hem començat a treballar amb els alumnes de cicle superior el projecte Vallesbot.

Per fer-ho el primer pas ha estat aprendre què significa la paraula mobilitat i els tipus que hi ha (mobilitat sostenible, mobilitat accessible i mobilitat segura). A partir d’aquí hem creat unes enquestes que hem enviat a totes les famílies, mestres i alumnes de l’escola. Ho hem fet a través dels formularis de google.

En quant hem tingut els resultats ens hem posat a analitzar-los per tal de trobar la nostra gran idea.

En aquestes fotografies ens podeu veure analitzant les gràfiques per parelles, per després posar-ho en comú i així trobar la nostra gran idea amb solució robòtica.

Continuem treballant! 🙂