Apps 360

Realitat Virtual

Apps

Google Cardboard

La primera App que s’ha de tenir és la pròpia de Google, l’anomenada Cardboard. És essencial per enendre les possibilitats que se’ns presenten.

carboard app

A l’obrir l’App Cardboard ens apareixen dos opcions, La Biblioteca , que serà el lloc on es vagin posant les apps que aneu tenint, i en un segon apartat per aconseguir aplicacions.

cardboard google

Es muy recomendable empezar con las demostraciones que incorpora esta App para ver todo lo que podemos llevar a “vivir” con una caja de cartón.

És molt recomanable començar amb les demostracions que incorpora aquesta App per veure tot el que podem viure amb una caixa de cartó.

La segona opció ens permet aconseguir aplicacions. S’ha de conèixer una mica el nostre dispositiu ja que hi ha Apps que ocupen molt espai i per tant cal saber quines escollir.

cardboard google a

Quan activem les demostracions que porta l’App ens apareixerà aquesta imatge, una petita animació que ens reclama que posem el mòbil dins de la cardboard. El camp magnètic de la mateixa activarà i  posarà en marxa l’aplicació

cardboard google b

Aquesta aplicació està en constant evolució però bàsicament disposa d’un menú al que s’accedeix girant el cap i al situar-se sobre alguna de les icones que apareixen, aquest s’activaran i prendran color. Només cal moure l’imant que porta la cardboard en un dels seus costats per modificar el camp magnètic, fa que les funcions d’un botó, i s’activarà la demostració escollida.

cardborad google c

qr cardboard android qr cardboard iphone
Android Iphone

detall captura

StreetView

Aquesta App (cal no confondre-ho amb la seva versipo de pc o google maps) ens ha de permetre visionar fotos esfèriques que s’hagin posat a google maps així com a crear fotos esfèriques i importar-les.

street viewer

Cada dia hi ha més fotos esfèriques a Google Maps . A la seva versió d’ordinador de sobretaula es poden visionar gràcies a Street View.

street viewer 1

Cardboard Camera

Aquesta App es fàcil i ràpida . Permet fer panoràmiques, que no fots esfèriques, de 360 graus. Els resultats es poden visionar amb les cardboards al moment.

cardboard camera

Una opció molt interessant que cal configurar és la possibilitat de desar fotos amb so ambient.

cardboard camera

S’escull una foto feta amb aquesta Appes clica sobre la icona de Carboard i es poden veure els 360º

cardboard camera

qr cardboard qr cardboard iphone
Android Iphone

Titans of Space

De les Apps educatives, una de les més interessants és aquesta.

titans of space

Jurasic VR

App una mica infantil però molt agradable. La necessitat de girar el cap per localitzar els dinosaures la fa molt recomanable.

jurasic

Theta S

theta

Aquesta app ens permet veure les fotos creades amb la Ricoh Theta. Al realitzar les fotos podem veure de manera immediata la visiói en el nostre dispositiu. També la podem fer per obrir fotos esfèriques que no hàgim fet nosaltres.

Aquarium VR

aquarium

qr aquarium

Google Expeditions

Aquesta App permet al professor posar en marxa una ruta, una opció , i que tots els nostres alumnes vegi el mateix en el mateix moment.

expedition_app1 expedition_app2
expedition_app3 expedition_app4