PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA

seminari TAC

Estem començant a introduir  la programació i la robòtica als centres de primària. Al seminari TAC hem fet un tastet de les diferents possibilitats que hi ha en aquests moments per introduir el llenguatge de programació a les aules de forma lúdica i divertida.

El 23 de gener a 2/4 de 6 al Mirador de Castellar farem la presentació dels Bee-bots que formaran part de  la maleta pedagògica de robòtica orientada a alumnat d’educació infantil i cicle inicial.

El 6 de febrer a 2/4 de 6 a la Sala Xavier Caba del Mirador farem la presentació de material robòtic per cicle superior i ESO.

El segon trimestre iniciarem un curs d’introducció a la programació i robòtica de low-cost orientat a professorat de primària.

El tercer trimestre s’iniciarà el préstec d’una maleta de robòtica per alumnat de cicle superior amb  robots programables.

RECURSOS BEE-BOTS

Espai d’intercanvi d’experiències del CRP del Gironès

logorobotica

Presentació d’activitat realitzades amb BeeBots.

presentacio-bee-bot

ESPAI D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES DE LES ESCOLES DE LA NOSTRA ZONA

ESCOLA BONAVISTA: Programem amb Scratch

bonavista

ESCOLA ELSOL I LA LLUNA: Experimentem amb els Bee-bots.

ESCOLA EL SOL I LA LLUNA: Programació amb Lego WEDO