Seminari TAC Curs 2017-2018

L’objectiu del seminari és  potenciar el treball en xarxa i facilitar espais de coordinació i documentació sobre temes específics. En aquest espai compartirem recursos sobre els temes tractats i en l’espai drive l’organització de les sessions del seminari.
Tots els seminaris TAC compartim un espai de comunicació i intercanvi de la Xarxa Docent del professorat de la XTEC, el grup “Seminaris TAC”. Si sou usuaris del Twitter podeu seguir totes les aportacions dels seminaris utilitzant l’etiqueta #seminarisTAC.

• mSchools Toolbox és una col·lecció en línia de continguts educatius per a dispositius mòbils orientada per a escoles, mestres, pares i estudiants. El contingut està validat i valorat per professors i experts en educació i sovint va acompanyat d’experiències d’aula per a facilitar la seva aplicació educativa.

Temes a desenvolupar el Curs 2017-2018

Sessió/Mòdul 1: Realitat Augmentada i Virtual en educació
Sessió/Mòdul 2: Taller de contes
Sessió/Mòdul 3: Robòtica a l’aula