Disponible el joc NO T’ESCAPIS DE LA INDÚSTRIA nou!!

Una orientació adequada és un dels pilars per construir itineraris formatius alternatius. Per això, el Departament d’Educació junt amb la iniciativa dualitza de Bankia ens han fet arribar el joc No t’escapis de la Indústria per despertar vocacions industrials a l’alumnat que encara no ha decidit quin serà el seu futur laboral.

Aquest joc dirigit a alumnat d’entre 10 i 14 anys és molt útil per acostar la indústria a l’escola ja que es representen els oficis típics de la indústria manufacturera del sector del metall mecànic. Consta d’un taulell, diferents peces, uns identificadors amb el nom de cada lloc de treball i les funcions a realitzar, fitxes amb la informació que necessitarà cada especialitat per a realitzar la seva feina i diners. A més a més es realitza amb el suport d’una web notescapisdelaindustria.cat que ens anirà guiant pels diferents reptes que haurem d’anar resolent en un temps límit per intentar obrir la capsa tancada. Resulta molt entretingut i de dificultat mitja-alta perquè realment jugar-hi resulti estimulador.

Tenim dos exemplars per préstec per als centres interessats a la seu del CRP de Castellar.