ACTE RECONEIXEMENT SERVEI COMUNITARI SENTMENAT

El Servei Comunitari és una acció que vol promoure que els alumnes de secundària experimentin i protagonitzin activitats de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat. El passat 21 de juny a l’Espai Jove de Sentmenat es va realitzar l’acte de reconeixement als alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Sentmenat i a les entitats i centres que han participat al projecte de Servei Comunitari aquest curs.

La regidora d’educació Sra. Montse Rueda  i l’inspector d’ensenyament Sr. Joaquim Núñez van ser els encarregats de fer l’entrega dels diplomes.

Entitats i centres participants:

• Arxiu-Museu Sentmenat
  • Biblioteca Municipal