Un tomb per les aules 2016

un-tomb-per-les-aulesLa segona edició de ‘Un Tomb per les aules’, organitzat per Ràdio Castellar i els Serveis Educatius i les escoles i instituts de la vila, s’ha celebrat el divendres, 15 d’abril de 2016, a l’auditori municipal. Amb prop de 200 alumnes omplint la platea de l’Auditori, nens i nenes de diverses edats han compartit experiències i coneixements. Des de la impressió 3D fins a l’art de Pablo Picasso, les set escoles de la vila i els dos instituts han pogut oferir un tast de la seva vida acadèmica molt ben rebuda per part del públic, sempre atent i molt participatiu.
Els continguts mostrat a sobre de l’escenari han estat els següents: L’INS Puig ha fet una demostració d’impressió 3D. El Casal ESO ha explicat la seva experiència d’Erasmus a Turquia. El Mestre Pla ha fet danses basades en l’art de Pablo Picasso. L’Emili Carles ha entrevistat un robot del Futur. L’INS Castellar ha fet un petit concert en directe. El Bonavista un espectacle de màgia. El Joan Blanquer ha fet una coreografia amb ombres xineses. El Sant Esteve han explicat com es fa un vídeo. El Sol i Lluna han fet un programa de ràdio en directe. El Casal primària ha reinventat la història amb una línia de temps. FEDAC ESO ha recitat poemes de Joan Arús. FEDAC primària ha tractat el tema dels jocs paralímpics entrevistant Judit Nuñez -jugadora e bàsquet en cadira de rodes- i Raul Elia -representant de l’equip Global Bàsquet. El programa ha estat conduït pels alumnes de l’INS Castellar Iván i Aïda, acompanyats amb dos animadors col•laboradors de Ràdio Castellar, Iñaki Lamua i Marina Munyoz.