Certamen Atenea 2016

baner

Certamen Atenea de treballs de recerca de batxillerat
L’acte públic de lliurament de diplomes i guardons, ha tingut lloc lloc a la Biblioteca Frederic Alfonso i Orfila (Passeig de l’Església, 6) de Sentmenat, el passat 22 de juny, a les 6 de la tarda.
Hi van assistir prop d’un centenar de persones, acompanyant alcaldes, regidors i tècniques d’educació dels municipis de la zona: Castellar del Vallès, Palau-solità i Plegamans, Polinyà i Sentmenat; i amb professorat, inspectors i el sotsdirector del Serveis Territorials d’Ensenyament. Els alumnes van rebre els seus guardos i es van exposar els treballs de recerca guardonats.
Vam gaudir també de les actuacions musicals de dues alumnes de l’Institut Castellar, que ens van oferir una cançó d’un musical, i de la coral de l’Institut Sentmenat, amb una mostra del seu variat repertori.
Mireu aquí totes les fotos de l’acte.
Aquests són els autors guardonats. Mireu quins temes tan interessants. Podeu també llegir-ne el contingut:

Institut Autors Tutors Nom del treball
Sentmenat Mar Padró Vivet Maria José Martínez Parabens? Es mengen?
Yoana Veselinova Carme Rebollo T’has parat a mirar la bellesa que t’envolta?
Polinyà Noelia Marquina Hermosilla Xavier de la Fuente Criobiologia: congelats… i vius?
David González Rueda
Vicente Fontanals Briones
Xavi Moyano
Ramons Casas
(Palau-solità i Plagamans)
Maria Marín Pellicer Beatriz López L’economia del bé comú
Janira Morchon Gracia David Dalmau Harry Potter i mitologia clàssica
 Castellar Núria Sans Morera
Roser Sors Planas
Mariona Gibert Baró
Cèsar Aparicio Tim Burton. Through the looking glass
Júlia Barragán Perich
Joyce Suárez Fortes
Roser Simon Font
Anton Carbonell El Teatre Musical
Puig de la Creu
(Castellar del Vallès)
Joan Samuel Orengo Ferreira
Eduard Quiroga Villalobos
Xavier Fernández Olivera
Gemma Estopinyà Com fer un vehicle més eficient?
Aplicació en un Gravity Racer
Ariadna Fornell Rodríguez Anna Guilabert