Informacions referents de Biblioteca (Novembre-Desembre 2017)

La Fundació Bofill inicia una “crida” sobre biblioteques escolars. Consisteix a posar el focus en la importància de les biblioteques escolars i repensar els seus usos en la societat del SXXI.

Aquesta crida durarà tot el curs i la jornada de presentació es farà el 9 de novembre.
Si esteu interessats en participar-hi, podeu us podeu inscriure en el link següent:

Biblio(r)evolució

Us comuniquem que del 2 de novembre fins al 22 de desembre de 2017  estarà oberta la inscripció del XXIII concurs El Gust per la Lectura 2017-2018.

Trobareu  la informació de les bases, les lectures i la forma d’inscripció en el link següent:
Convocatòria Concurs Gust per la lectura

Les bases en Pdf les podeu descarregar aquí

Convocatòria XXIII concurs El Gust per la Lectura
Bases XXIII Concurs Gust per la Lectura