Projecte ‘Mar i Cel’ 2015-2016

Els alumnes de l’INS CAN MAS de Ripollet representen al teatre
el musical “Mar i Cel”

Els alumnes de 4t d’ESO de l’INS Can Mas van finalitzar el projecte en el qual portaven treballant des de principi de curs i es van tancar durant tota una setmana al Teatre Auditori de Ripollet per fer la representació musical  “Mar i Cel” d’Àngel Guimerà.

Aquest musical, és un projecte que han treballat des de diferents àrees, com educació física, tecnologia, visual i plàstica, música, català i castellà.

ELS ALUMNES HAN TREBALLAT EN EL PROJECTE DES DE SETEMBRE EN DIFERENTS ASSIGNATURES

Prop de 90 alumnes s’han repartit els diferents papers que hi ha en la producció d’un musical, com les actuacions, el cor, les coreografies, els efectes visuals i aspectes tècnics, entre d’altres.

Mar-i-Cel-43

Miquel Arrué, professor de música del Can Mas i un dels impulsors del projecte, parla dels beneficis d’aquest tipus de projectes. “Els alumnes estan molt motivats amb el projecte i ens hem trobat amb casos d’alumnes que no feien res a classe i ara són dels que donen més d’ells mateixos”, explica Arrué que opina que “la única manera de fer classe no és amb guix i pissarra” i que “s’han de buscar alternatives per arribar a tots els alumnes”.

Després de set anys treballant per projectes, Arrué es mostra convençut d’èxit d’aquest tipus d’educació i critica que des de la política no es té en compte l’opinió dels professors “hi ha una desconnexió molt gran”, sentencia el professor “cal adaptar-se als canvis en la societat i la tecnologia”

Des de l’assignatura de Tecnologia s’ha construït el gran vaixell del musical

can mas3

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *