Preparant l’acte de reconeixement dels treballs de recerca 2018-2019

Saps que els alumnes de batxillerat han de fer un treball de recerca? El fan tots els alumnes de Catalunya i alguns dels treballs s√≥n d’una qualitat i d’un nivell espectacular. L’alumnat fa un esfor√ß important per iniciar-se en una pr√†ctica que els aproxima a l’enfocament, el treball i l’objectiu dels estudis universitaris, per aquests motius el treball de recerca esdev√© un entrenament molt pr√†ctic.

En l’edici√≥ 2019 se celebrar√† la 17a edici√≥ de l’acte de reconeixement dels treballs de recerca de batxillerat, aquest any ser√† el dimecres 29 de maig, a les 19 h, a l’Auditori Municipal de Moncada i Reixac.

En qu√® consisteix l’acte?

L’acte √©s un reconeixement a l’alumnat de batxillerat i en especial, als que heu fet un treball de recerca que el professorat del vostre centre ha considerat rellevant. Cada centre de batxillerat de Montcada, Ripollet i Santa Perp√®tua, selecciona dos treballs que recerca: els autors i les autores d’aquest treballs s√≥n els protagonistes de l’acte.

Volem saber qui sou, i volem con√®ixer el m√≥n que heu descobert amb el treball de recerca. Durant l’acte tindreu uns minuts per explicar-nos breument els aspectes que considereu m√©s rellevant del vostre treball, i l’alcalde o l’alcaldessa del municipi on vius, et lliurar√† un diploma de reconeixement. Ser√† un acte per compartir amb les fam√≠lies i amb el professorat, un dia ben especial.

El centre ha seleccionat el teu treball de recerca? Doncs aquesta informació és per a tu!

Com cada any s’editar√† una revista amb una presentaci√≥ de cada un dels participants, per aix√≤ necessitem col¬∑laborar plegats.

Porta’ns un exemplar impr√®s del treball de recerca

Si han seleccionat el teu treball cal que ens facis arribar una c√≤pia impresa i enquadernada del treball de recerca, l’exposarem el dia de l’acte perqu√® qui vulgui el pugui fullejar i despr√©s el guardarem al Centre de Recursos Pedag√≤gics, on estar√† a disposici√≥ de qui el vulgui llegir. Pensa a portar-nos l’exemplar impr√®s del teu treball de recerca abans del 10 de maig.

També ens cal tenir un resum del treball

Cal que ens envi√Įs un resum breu que expliqui de qu√® tracta el treball de recerca i quins s√≥n els aspectes m√©s destacats. El resum ha de tenir una extensi√≥ aproximada de 120 l√≠nies, ha d’estar escrit en catal√†, amb l’ortografia i la gram√†tica revisada, a 12 punts i en format Libreoffice, MsWord o Document de Google.

Qui ets? Et volem conèixer

Necessitem tamb√© una breu presentaci√≥, amb 3 o 4 l√≠nies explica’ns qu√® t’interessa, qu√® t’agrada, com ets, quins plans tens, comparteix amb nosaltres tot el que vulguis.

Necessitarem saber com et dius, quants anys tens, on vas n√©ixer i en quin institut has estudiat. Tamb√© et demanarem que ens envi√Įs una foto.

Perqu√® l’enviament de tota la informaci√≥ sigui ben √†gil, t’agrairem que segueixis les instruccions que trobar√†s en aquest formulari. Pensa a omplir el formulari amb totes les dades adjuntant el resum del treball i la foto, abans del 8 de mar√ß de 2019.

En resum:

Acte de reconeixement dels treballs de recerca de batxillerat del curs 2018-19

Preparem l’acte, si ets una de les persones que s’ha seleccionat per a formar part de l’acte de reconeixement, cal que:

Tens alguna pregunta? Vols comentar-nos alguna cosa? Escriu-nos a a8930039@xtec.cat o truca’ns al 935 647 639