Preparant l’acte de reconeixement dels treballs de recerca 2018-2019

Saps que els alumnes de batxillerat han de fer un treball de recerca? El fan tots els alumnes de Catalunya i alguns dels treballs són d’una qualitat i d’un nivell espectacular. L’alumnat fa un esforç important per iniciar-se en una pràctica que els aproxima a l’enfocament, el treball i l’objectiu dels estudis universitaris, per aquests motius el treball de recerca esdevé un entrenament molt pràctic.

En l’edició 2019 se celebrarà la 17a edició de l’acte de reconeixement dels treballs de recerca de batxillerat, aquest any serà el dimecres 29 de maig, a les 19 h, a l’Auditori Municipal de Moncada i Reixac.

En què consisteix l’acte?

L’acte és un reconeixement a l’alumnat de batxillerat i en especial, als que heu fet un treball de recerca que el professorat del vostre centre ha considerat rellevant. Cada centre de batxillerat de Montcada, Ripollet i Santa Perpètua, selecciona dos treballs que recerca: els autors i les autores d’aquest treballs són els protagonistes de l’acte.

Volem saber qui sou, i volem conèixer el món que heu descobert amb el treball de recerca. Durant l’acte tindreu uns minuts per explicar-nos breument els aspectes que considereu més rellevant del vostre treball, i l’alcalde o l’alcaldessa del municipi on vius, et lliurarà un diploma de reconeixement. Serà un acte per compartir amb les famílies i amb el professorat, un dia ben especial.

El centre ha seleccionat el teu treball de recerca? Doncs aquesta informació és per a tu!

Com cada any s’editarà una revista amb una presentació de cada un dels participants, per això necessitem col·laborar plegats.

Porta’ns un exemplar imprès del treball de recerca

Si han seleccionat el teu treball cal que ens facis arribar una còpia impresa i enquadernada del treball de recerca, l’exposarem el dia de l’acte perquè qui vulgui el pugui fullejar i després el guardarem al Centre de Recursos Pedagògics, on estarà a disposició de qui el vulgui llegir. Pensa a portar-nos l’exemplar imprès del teu treball de recerca abans del 10 de maig.

També ens cal tenir un resum del treball

Cal que ens enviïs un resum breu que expliqui de què tracta el treball de recerca i quins són els aspectes més destacats. El resum ha de tenir una extensió aproximada de 120 línies, ha d’estar escrit en català, amb l’ortografia i la gramàtica revisada, a 12 punts i en format Libreoffice, MsWord o Document de Google.

Qui ets? Et volem conèixer

Necessitem també una breu presentació, amb 3 o 4 línies explica’ns què t’interessa, què t’agrada, com ets, quins plans tens, comparteix amb nosaltres tot el que vulguis.

Necessitarem saber com et dius, quants anys tens, on vas néixer i en quin institut has estudiat. També et demanarem que ens enviïs una foto.

Perquè l’enviament de tota la informació sigui ben àgil, t’agrairem que segueixis les instruccions que trobaràs en aquest formulari. Pensa a omplir el formulari amb totes les dades adjuntant el resum del treball i la foto, abans del 8 de març de 2019.

En resum:

Acte de reconeixement dels treballs de recerca de batxillerat del curs 2018-19

Preparem l’acte, si ets una de les persones que s’ha seleccionat per a formar part de l’acte de reconeixement, cal que:

Tens alguna pregunta? Vols comentar-nos alguna cosa? Escriu-nos a a8930039@xtec.cat o truca’ns al 935 647 639