Els cicles formatius de l’Ins Estela Ibèrica a la Fira de Formació Professional

Formar a professionals tècnics en diferents oficis: preparar joves perquè tinguin uns coneixements ben sòlids, que  col·laborin en la comunitat amb un ofici interessant, gratificant i de valor. És el que fan els companys de l’Institut Estela Ibèrica de Santa Perpètua, un institut on s’imparteixen tres cicles formatius de grau mitjà i un cicle formatiu de grau superior, tots en modalitat dual.

Aquest mes de març els alumnes dels quatre cicles formatius han participat a la Fira de la Formació Professional de Sabadell. Durant la fira els alumnes de cada cicle formatiu van fer una demostració pràctica de com aplicaran en l’ofici els coneixements que treballen a l’Institut.

• El grup del CFGM d’Activitats comercials (Logística) ens van ensenyar com es preparar i es munta un aparador per a un comerç.
  • Els alumnes del CFGS de Transport i Logística van mostrar la seva habilitat per conduir amb seguretat un carretó elevador.
  • Els alumnes de CFGM d’Instal·lacions elèctriques i automàtiques, en col·laboració amb el CREVE —Centre de Recursos del Vehicle Elèctric— van mostrar com s’instal·la un punt de recàrrega per a vehicles elèctrics.
  • L’equip de CFGM d’Atenció a persones en situació de dependència ens van ensenyar com es realitza la mobilització de persones enllitades.