Dinamitzem la lectura! Som-hi!

Ja estan obertes les inscripcions per al Seminari Dinamitzem la lectura! Biblioteca escolar!

Com dinamitzem els 30 minuts de lectura? Propostes de lectures en llengua d’origen i La biblioteca escolar i el nou currículum… seran alguns temes de què parlarem, reflexionarem i compartirem experiències. Hi ha algun altre tema que t’interessa? Proposa i ben segur que nodrim i compartim experiències relacionades!… Llegeix més»

Conductes disruptives a l’aula – material de la sessió

Aquest passat mes d’octubre vam donar el tret de sortida a l’Itinerari formatiu: Tastet de vectors amb l’Antonio Hidalgo, coordinador del CRETDIC.

En la seva xerrada sobre les Conductes disruptives a l’aula vam poder reflexionar i aprofundir sobre el què, el per què i com abordar aquest tema a l’aula. 

A continuació (clicant la imatge) disposeu del material que es va utilitzar durant la sessió.… Llegeix més»

La passera: Projecte pilot d’acompanyament terapèutic a les famílies a Ripollet.

La Passera és un projecte d’acompanyament terapèutic a les famílies per millorar-ne el benestar emocional i relacional dels membres.La família és la unitat de convivència bàsica més propera i persistent i es caracteritza per una intensitat afectiva especial. És a l’esfera familiar on les persones viuen el primer marc de socialització i educació en valors, acolliment, cura, protecció i seguretat.… Llegeix més»

Observació entre iguals – Us compartim un gran video

El nostre inspector, en David Parrón, ens convida a visualitzar aquest video tan interessant sobre la l’observació entre iguals, entre docents. Algú s’anima a provar-ho? I a compartir l’experiència?… Llegeix més»

“Mueve la Lengua, que el cerebro te seguirá. 75 acciones lingüísticas para enseñar a pensar Ciencias”.

Us presentem el llibre de Jordi Domenech. Perquè és important que els alumnes a ciències aprenguin a argumentar? A formular preguntes científiques, se n’aprèn? Com? Quines dificultats et trobes, quan ho proves? Perquè a les Ciències “Explicar” no vol dir el mateix que a altres matèries?… Llegeix més»