XXIV Trobada de Corals d’educació secundària

El dia 3 de maig vam gaudir, al Teatre Principal,  de la XXIV Trobada de corals d’educació secundària.

Aquesta trobada té com a objectiu potenciar i difondre l’educació musical que estan duent a terme molts professors i professores als nostres instituts.

El treball coral és primordial en molts centres, ja que a través de la música es treballen molts aspectes de la formació global de la persona, tant en la vessant del desenvolupament personal com de les habilitats socials i relacions interpersonals amb la pertinença i cohesió del grup, així com en l’adquisició de les competències bàsiques.

Vam poder escoltar als següents centres:

INS Badia del Vallès: Tenia tanto que darte, de Nena Daconte.

INS Can Jofresa: Bonse Aba, tradicional de Zàmbia.

INS La Ribera: Veus en el camí, de la BSO Les choristes.

INS Leonardo Da Vinci: Black or White de Michael Jackson.

INS Pau Vila: Make love not war de John Lennon.

Escola Petit Estel – La Nova: No dudaria d’Antonio Flores.

A part de les peces cantades cada institut, vam gaudir de tres grans cançons com a cants comuns i acompanyades per l’Orquestra del Conservatori de Sabadell:

• Persones iguals. David Melgar. Lletra: Gilbert d’Artze
      • Els Segadors. Himne nacional de Catalunya
      • El cant de la Trobada. Constantí Sotelo. Lletra: Joan Prats

Podeu veure un vídeo amb les fotografies de la trobada, aquí!

Aquesta trobada de corals d’educació secundària és una activitat organitzada pels Serveis Territorials del Departament Vallès Occidental, el Servei d’Ordenació dels Ensenyaments de Règim Especial i el Servei d’Ordenació Curricular de l’educació secundària obligatòria i el batxillerat.