VII Jocs Florals Escolars

Ja s’ha obert la setena convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya  amb l’objectiu de promoure l’escriptura, tant en prosa com en poesia, en infants i joves  de sis a divuit anys. Pel que respecta a la categoria del conte il·lustrat, adreçada a tots els alumnes de primària i als alumnes de primària de les escoles d’educació especial, l’objectiu és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.

Al web dels VII Jocs Florals Escolars de Catalunya, trobareu  penjades les bases de l’edició d’enguany. Per participar-hi cal omplir el Formulari d’inscripció indicant la voluntat de participació del centre i en quina o quines categories.

El període d’inscripció és fins el 15 de març.

1 comentari

1. Imma Mallol

Pot ser que no posi enlloc la data límit de lliurament de les feines dels alumnes i del conte il·lustrat? A les bases no ho especifica.