Setmana de la ciència 2020

Ja ha finalitzat el període d’inscripció a l’activitat  La ciència amb primera persona 2019-2020.

L’activitat es fonamenta en tres parts:

1.   Visualització del vídeo, on el/la científic/a explica de forma didàctica:

– La seva disciplina científica

РQu̬ investiga

– Per què s’ha dedicat a la recerca

1. Aquest vídeo el visualitzarà l’alumnat en hores lectives juntament amb els seus professors/es. L’alumnat ens faran arribar imatge del repte aconseguit (foto o vídeo) així com les preguntes que volen formular als/a les científics/ques. En farem una selecció de tot plegat.

Un cop vist el vídeo, es treballarà en com aconseguir el repte i es plantejaran quins dubtes o preguntes volen fer arribar al/a la científic/a.

1. Realització de l’activitat La ciència en primera persona el  dia 18 de novembre al matí, connexió en línia amb cadascun dels/de les 4 científics/ques, on els alumnes podran fer les preguntes relacionades amb la seva recerca i amb aspectes més personals.

Es preveu que les 4 sessions se celebrin a la seu de l’FCRi, en els següents horaris:

• Sessió 1: 9.15 a 10.15
  • Sessió 2: 10.30 a 11.30