14 de març, quarts de final del XIV Certamen Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

El passat octubre ja vam parlar del XIV Certamen Infantil i juvenil de Lectura en Veu Alta. Després de gairebé cinc mesos d’entrenament, s’acosta el dia de la final.

Ha estat molts els centres que han treballat la lectura en veu alta, els alumnes han llegit molt, han treballat l’entonació, el ritme, la velocitat i al final cada centre ha triat un o una representant que participarà en els quarts de final, després potser a la semifinal i la final, quins nervis!

Reading foto d'Eugene Kim a Flickr
Reading foto d’Eugene Kim a Flickr

Els actes de classificació del certament de lectura en veu alta consisteixen en una lectura encadenada: davant de públic els participants llegeixen un fragment d’un llibre, allà on acaba un participant, continua el següent.

Per a l’entrenament dels participants s’han recomanat dos llibres per cada categoria, “Un plat de macarrons” de Mercè Canela, “Set entrevistes de por” de Carles Sala o l’adaptació de Mercè Ubach de Dràcula de Bram Stoker són algunes de les lectures recomanades. Si voleu conèixer totes les lectures recomanades per a tots els nivells, consulteu el web del certamen.

Tot a punt per als quarts de final

Les escoles del Vallès Occidental participaran en els quarts de final en un acte que es farà dimecres 14 de març de 10.00h a 12.30h al Teatre Municipal La Sala de Rubí. Desitgem molta sort a tots els nens i nenes que hi participaran.

Trobareu tota la informació sobre La XIV edició d’aquesta activitat d’impuls de la lectura en el web lecturaenveualta.cat