Llums, càmera i acció: la ràdio escolar al Mercat de l’Audiovisual de Catalunya!

Des del Mercat de l’Audiovisual de Catalunya us conviden a l’acte “De la ràdio escolar a la ràdio local” comptarà amb uns convidats molt especials: docents i exalumnes que van ser dels primers a fer ràdio a l’escola. Una experiència que va tenir lloc als anys vuitanta del segle XX a l’Escola Font Freda de Montcada i Reixac, però que avui aquells aprenentatges es tradueixen positivament de múltiples maneres al mateix municipi i a altres indrets del món. Voleu conèixer la seva història? Descobrireu part dels orígens de les emissores escolars de Catalunya.

Per poder assistir podeu fer-ho:

L’acte tractarà de descobrir algunes experiències pioneres que vinculen l’escola i la ràdio amb la vida de petits i grans!

Esperem que us agradi.