L’Escola Tiana, un patí divers, divertit i ben organitzat

A l’Escola Tiana ja fa temps que treballen per fer una bona gestió del pati: espai de lleure i espai educatiu que sovint demana fórmules efectives perquè tots els nens i nenes s’hi sentin bé.

Jocs de Pati Tiana

En aquest sentit a l’Escola Tiana ja fa temps es va iniciar un treball enfocat a trobar noves formes de viure el patí. El curs 17-18 l’escola va liderar un seminari de coordinació anomenat “Cooperar i jocs de pati: aplicació” També van preguntar als alumnes sobre quins problemes es trobaven a l’hora del patí i simultàniament se’ls va proposar una sèrie d’activitats molt diverses que podien omplir el temps de lleure de diversió, però també d’aprenentatge i de bon ambient.

El resultat ha estat un patí diferent, ric i acordat per a tothom; la iniciativa ha estat tan ben acollida que fins i tot premsa i televisió han explicat aquest canvi. Darrerament l’Escola Tiana rep sovint peticions d’altres escoles de tot Catalunya que volen conèixer a fons aquest projecte.

Us deixem l’enllaç als articles de premsa que expliquen aquesta iniciativa, així com el vídeo del reportatge que es va emetre en el Telenotícies Vespre de TV3: