21 Febrer- Dia Internacional de la Llengua Materna i Carnestoltes

Aquest divendres 21 de febrer es commemora el Dia Internacional de la Llengua Materna. Amb aquesta celebració la UNESCO promou la preservació de totes les llengües que hi ha al món i ressalta la importància de les llengües transmeses de mares a fills, les llengües maternes, com a patrimoni cultural, identitari i d’integració social. La globalització actual amenaça la diversitat lingüística pel fet d’imposar llengües dominants, i és per això que avui dia hi ha llengües minoritàries que viuen sota l’amenaça de desaparèixer. És tasca  comuna el fet de preservar-les!

Enguany el DILM coincideix amb la celebració del Carnaval i des del Pla Educatiu de Montcada es proposa als centres educatius vincular els dos esdeveniments. La fotografia que us adjuntem és de l’Institut- Escola El Viver. Feu clic a la fotografia per conèixer més!

A continuació us deixem tres enllaços que pensem que poden ser del vostre interès per commemorar aquest dia amb el vostre alumnat: