10 consells per reforçar la biblioteca escolar en temps de COVID

Actualment, les biblioteques escolars han hagut de plantejar-se canvis en el seu funcionament. Han hagut de cedir els seus espais per fer-hi classes, d’altres treballen de forma deslocalitzada i han creat serveis “a domicili” per a les aules, algunes continuen obertes i amb moltes mesures de seguretat i restriccions… el que no han perdut les biblioteques ni les seves responsables és el saber fer, l’afany d’apropar la lectura i la cultura a l’alumnat, al professorat i a les famílies. Perquè ara, més que mai, les biblioteques escolars són imprescindibles.

Us compartim aquests 10 consells per reforçar la biblioteca escolar en temps de COVID amb la intenció d’aportar-vos idees i compartir respostes a molts dubtes que es van plantejant en el dia a dia, creat des del programa “puntedu”