Biodiversitat al parc del Pinetons i Servei Comunitari 2015-2016

Escola Verda INS Can Mas

Aquest any l’alumnat de tercer d’ESO ha participat per primer copocells dels jardins en el projecte Servei Comunitari. Un grup de quinze alumnes voluntaris van col·laborar amb l’entitat Associació Ripollet Natura. Dins d’aquest projecte van desenvolupar l’activitat de “Testing de la biodiversitat“, al Parc dels Pinetons.

L’objectiu d’aquesta acció és conèixer les espècies animals del corredor biològic que connecta el Pla de Reixac amb els rius Ripoll i Besòs.

Els nostres voluntaris van ajudar a aportar dades per la ciència, la divulgació i la conservació de les espècies del nostre país.

Observació d’ocells al parc dels Pinetons

Com a cloenda del projecte, tots els alumnes de tercer van celebrar el diumenge, 22 de maig, el primer Aplec d’Experiències Participatives,  per tal d’exposar la seva tasca solidària conjuntament amb les  entitats ripolletenques on han treballat.

IMG_20160522_100347049_HDR

Stand de l’entitat Associació Natura i els alumnes de l’INS Can Mas

IMG-20160608-WA0033

Stand de patins solidaris