Millora de l’Aprenentatge Inicial de la Lectura (Parvulari / Cicle Inicial)

Dolors Gispert, inspectora d’educació dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament al Baix Llobregat, ha dictat la conferència “Millora de l’Aprenentatge Inicial de la Lectura (Parvulari / Cicle Inicial). Justificació i eixos de millora”, adreçada a mestres de parvulari i cicle inicial.

Enllaços a alguns materials esmentats a la conferència

Marc conceptual per a l’avaluació PISA 2006Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, 2007

Competència lectora: marc conceptual per a l’avaluació PISA 2009. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, 2008 [Consulta desembre de 2011]

Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l’expressió escrita (Actualització: novembre de 2010)