SemTAC 3 Gener2017

Als seminaris TAC’s estan pensats com a espais per compartir i conèixer recursos per enriquir dinàmiques d’aula, no hi haurà informacions referents a tecnologia de hardware. Es convida a més persones del centre a accedir, si és possible.

A nivell de cada centre, cal que posteriorment hi hagi dins el Claustre una part de posada en comú dels temes tractats als seminaris TAC.

Recordar ús del Remedy (des de Portal de centre). Cal fer ús del servei de tiquets per fer les gestions de manteniment del maquinari que tenim als centres.

Informacions generals de renovació i transformació.

Participació en format audiovisual als Jocs Florals, es pot presentar un conte audiovisual.

Impulsem la robòtica, pels centres de secundària.

MSchools

Changing Education Together: 1 entrada pel director.

Presentació Edu_hack, també entrada pels professors que vulguin anar

Mobile Learning Awards: presentació d’experiències d’aula, també experiències de centres

mSchools Student Awards: Scratch 5è-6è de Primària, Apps de mòbil per secundària

YOMO

Possible mostra de robòtica: experiències dels alumnes i centres del Vallès Occidental (maig-juny).

La Gamificació dins l’aula.

gamificacio
Cliqueu damunt la imatge per accedir al recurs