Lletres a les aules

Lletres a les AulesLletres a les Aules és un programa de foment de la lectura, promoció i difusió de la literatura que permet apropar l’alumnat al fet literari, millorar la comprensió lectora com a eina fonamental per accedir al coneixement, estimular i potenciar l’habilitat lectora i el coneixement de la llengua.

Dues modalitats:

Autors a les Aules

Permet que l’alumnat lector entri en contacte directe amb els escriptors i escriptores i hi estableixi un diàleg al voltant dels seus llibres de creació i d’altres temes relacionats amb el fet literari com l’ofici d’escriure, el procés de creació, el món editorial, etc.

Llistat d’autors

En Veu Alta

Antologies de textos literaris de diversos gèneres literaris, clàssics i d’actuals, per ser dites a l’aula per un bon lector.

Es presenten seguint un guió que vol ajudar els oients a seguir la lectura.

El programa posa a disposició de l’escola una antologia de textos i un elenc de lectors per dir-los a l’aula.

• Textos sobre l’amor. 2n cicle ESO i BTX
  • Textos per a un bestiari. CI i CM (PRI)
  • Textos per a un bestiari. CS i 1r cicle ESO

Termini de sol·licituds: Del 15/09 al 15/12