El Seminari de Biblioteques Escolars de Rubí-Castellbisbal visita l’escriptor Enric Larreula

L’escriptor Enric Larreula, resident a Rubí de fa molts anys, ha obert les portes de casa seva al seminari de Biblioteques Escolars, ha estat una experiència enriquidora i immensament agradable. L’Enric ens ha dut en un viatge en el temps, explicant anècdotes de joventut, de fer d’il·lustrador, de mestre de català (en temps en que això no existia) de viatjar pel món i d’escriure molt i compartir-ho al llarg de tots aquests anys amb un munt de nenes i nens i d’escoles d’arreu: la vivència de la lectura amb els petits, la rebuda de l’autor i els munts de treballs i regalets “fets a mà” artístics i magnífics, amb el cor, que li han anat oferint en les seves visites.

Al  blog de biblioteques  podreu  llegir més noticies del treball que volem fer amb aquest escriptor.

IMG-20170429-WA0046