T’escoltem, t’ajudem, et protegim (USAV)

La Unitat de Suport a l’Alumnat en Situació de Violència (USAV) impulsa la campanya adreçada a infants i joves de tots els centres educatius catalans.

S’han elaborat 5 vídeos que reflecteixen diferents situacions de violència i alhora s’ha elaborat material pedagògic per tal que el personal docent pugui treballar mitjançant els vídeos al grup classe. Aquest material es pot trobar a la pàgina web Xtec: Proposta pedagògica per treballar els vídeos de la campanya de difusió per a l’alumnat (gencat.cat)

Amb la finalitat d’arribar a tot l’alumnat també s’ha contactat amb influencers que a través de les xarxes socials donen a conèixer la USAV.

Us animem a consultar tot el material que podeu trobar a la web Gencat: Campanya Escoltem, ajudem, protegim