La indústria del videojoc, on l’art es fusiona amb la ciència

Com els darrers cursos, el Departament d’Ensenyament organitza amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, diverses activitats educatives emmarcades en la Setmana de la ciència, una de les quals és La ciència en primera persona en què està previst realitzar 100 tallers presencials simultanis a tot Catalunya

Així, el proppassat dia 16 de novembre va tenir lloc a l’INS Manuel de Pedrolo de Tàrrega la conferència titulada “La indústria del videojoc, on l’art es fusiona amb la ciència”, a càrrec del Sr. Oriol Canudas, cap d’estudi, responsable de campanya de màrqueting i gestió de social media i creador de videojocs de l’empresa King.
Val a dir que el Sr. Canudas és targarí i exalumne de l’institut on va realitzar la xerrada.
Uns 250 alumnes de 3r i 4t d’ESO van poder gaudir d’aquesta aproximació a la indústria dels vídeojocs.