Objectiu de la maleta
-
Introduir a alumnes i docents al pensament computacional (o llenguatge màquina)
-
Amb la gamificació s’intentarà que els alumnes avancin pels diferents continguts o reptes
-
Capacitar als docents per a replicar els continguts i crear-ne de nous
Conceptes que es treballen
-
Algoritme
-
Seqüència
-
Estat
-
Bucle
-
Cerca d’errors
-
Constant i variable
-
Continguts de la maleta
-
14 jocs de cartes Cody&Roby
-
1 taulell i cartes tamany DIN-A2
-
4 kits micro:bit
Dinàmiques a l’aula
-
Es planteja una situació o repte per a que els alumnes comentin i intentin resoldre.
-
Explicació d’una activitat desendollada i activitat autònoma en petits grups.
-
Simulació en altres entorns dels conceptes treballats en l’activitat desendollada
-
Aplicació en un projecte dels conceptes per dissenyar i construir amb un objectiu.
Exemple de les sessions: