Cursa de micro-orientació

En propassat dimecres 2 de maig es va realitzar una cursa de micro-orientació al parc de Sant Eloi de Tàrrega, amb la participació de més de dos-cents alumnes de 6è de primària de les escoles de la localitat. L’activitat va començar a les 10:00 del matí i va finalitzar 12:00 i va ser tot un èxit.

És una cursa de curt recorregut, que es caracteritza per practicar-se en qualsevol espai limitat (parc, pati d’escola, interior d’edificis…) i on has de trobar de manera ordenada un seguit de fites (punts de control) senyalitzats en un mapa.

L’acte va ser organitzat pel tècnic de la Federació Catalana de Curses d’Orientació, el senyor Lluís Ollora del Club Senglar de Sant Cugat del Vallès, juntament amb el CRP de l’Urgell i el Rotary Club de Lleida.