1r cicle d’educació infantil a l’escola rural

logo-escola_ruralEl dissabte 5 de novembre, a la Sala Abat Copons del Castell de Verdú, es realitzà la Trobada Pedagògica d’Educació Infantil, amb el títol  El 1r cicle d’Educació infantil a l’escola rural.

A les 09:45 es va fer el Lliurament dels premis CEIER 2015-16.

De les 10:15 a 14:00, Montserrat Payés Marín, Cap de Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària, va impartir la formació El primer cicle d’educació infantil a l’escola rural.

Un cop finalitzat l’acte de lliurament dels Premis CEIER i paral·lelament a la formació, es va fer una visita guiada, lliure i gratuïta, a la Torre Rodona del Castell de Verdú, a l’espai expositiu CEIER situat a l’escola Tomàs Pellissó,  i a la Casa Berlí, on hi ha un forn de ceràmica negra i totes les seves instal·lacions, que estan en procés de restauració.

Podeu consultar aquí el programa d’actes de la trobada.

Aquest és el vídeo de presentació dels guanyadors del premi CEIER 2016, on es mostren els diferents espais de treball del seu projecte educatiu.