Situacions d’aprenentatge i recursos per treballar la sequera: L’aigua no cau del cel

 
L’aigua és un recurs vital i limitat que necessita ser preservat i utilitzat amb cura. Aquestes situacions d’aprenentatge estan dissenyades específicament per tractar la qüestió de la sequera que ens afronta en les diferents etapes educatives, posant de manifest la importància de la conservació… Llegeix més»

La lectura literària a l’aula: orientacions didàctiques de 0 a 18 anys

 
El Departament d’Educació acaba de publicar tres documents d’orientacions per treballar l’educació literària en tots els nivells educatius amb l’objectiu d’acompanyar els docents en el desplegament del nou currículum a l’aula.
La lectura literària a infantil. Orientacions per a l’ensenyament de la literatura
La lectura… Llegeix més»

Eines curriculars: El diari curricular i suport a la programació de situacions d’aprenentatge.

El diari curricular facilita tenir informació bàsica dels elements curriculars que s’han treballat en un grup classe al llarg d’un període i regular la programació.
És un instrument que faciliti la recollida de la informació bàsica dels elements curriculars que s’han treballat i es treballen en un grup… Llegeix més»