Nou Programa d’Innovació: Recerca, Innovació i Servei

Programa d’Innovació Recerca, Creació i Servei, que impulsa la direcció general del Departament d’Educació.

S’obre la convocatòria pública per seleccionar centres educatius que vulguin participar-hi a partir del curs 2021-2022. La data límit per presentar la sol·licitud els centres interessats és el 12 de maig.

• Se seleccionarà un total de 10 centres, amb els criteris que es poden llegir a la mateixa convocatòria, distribuïts per tot el territori i reunint centres de diferent tipologia i dimensions.
  • Aquest programa es fonamenta en el plantejament de reptes a l’alumnat de 4t d’ESO per part d’entitats socials procedents de l’entorn dels centres educatius com associacions de veïns i veïnes, museus, ONGs… Una part important d’aquestes entitats són proposades directament pel Departament.
  • Té una durada de 3 anys. Els centres hauran de disposar d’una franja optativa de 4 hores setmanals.
  • Hauran d’escollir 4 projectes de 8-9 setmanes de durada. Els projectes seran de 3 modalitats: Àmbit social i artístic/ Àmbit científicotecnològic/ Àmbit comunicatiu.

Tota la informació a:
Programa Recerca, Creació i Servei  i a la convocatòria: Resolució EDU/597/2021, de 2 de març (DOGC núm. 8361 de 10.3.2021)