Concurs d’Oratòria

La Fundació Privada Catalana per a l’Ensenyament de l’Idioma Anglès i l’Educació en Anglès, i el Fons Joan Riera Gubau, convoquen el Concurs d’Oratòria en llengua anglesa de la comarca de la Selva, adreçat a alumnes del Cicle Superior d’Educació Primària i del primer cicle d’ESO de centres educatius de la comarca de la Selva.

Col·laborem els Centres de Recursos Pedagògics de la comarca de La Selva (I i II), amb el suport dels CRP de l’Alt Empordà, CRP de la Garrotxa i CRP del Ripollès.

Vols saber més informació sobre en Joan Riera i Gubau

FINAL DEL CONCURS D’ORATÒRIA 22 DE MAIG DE 2021

Vegeu les BASES del Concurs

Tema: Em deixes una avió per anar a…”

«Accés a les edicions d’altres anys» podeu visualitzar els reportatges gràfics dels actes centrals d’altres cursos, així com els vídeos amb les intervencions dels alumnes finalistes.

Formulari d’inscripció i de tramesa d’enregistraments i de participació/autorització:

ENTRE EL 4 DE DESEMBRE I EL 12  DE  FEBRER