Motxilla Bioclimàtica

Descripció

El programa didàctic és una aportació sobretot de caire metodològic, pensat per millorar les competències i el rendiment acadèmic en ciències i tecnologia de l’alumnat. La finalitat del programa és apropar l’alumnat a l’aprenentatge de les ciències i la tecnologia en qüestions tant rellevants socialment i significatives com són la limitació de recursos fòssils, la seguretat energètica o el canvi climàtic i la salut.

La proposta didàctica basada en aquest recurs, ofereix la possibilitat d’aprendre a utilitzar un conjunt d’aparells de mesura que permeten fer una auditoria bioclimàtica d’una aula i/o centre educatiu, relacionades amb l’eficiència energètica i climàtica, la qualitat de l’aire i la salut.

GUIA DIDÀCTICA DOCENT MOTXILLA BIOCLIMÀTICA

Contingut:

Disponibilitat Motxilla bioclimàtica

Reservada del 19 de desembre al 9 de febrer de 2023 ( INS Escola el treball)