Feminisme a les escoles

FEMINISME A LES ESCOLES és nou espai web que ofereix el Consorci d’Educació de Barcelona.

Té com a objectius:

1. Ser una eina de comunicació i d’intercanvi entre els centres i el Consorci d’Educació de Barcelona en relació als temes d’igualtat  i diversitat sexual afectiva i de gènere.
  2. Establir una relació directa amb les persones referents d’igualtat i coeducació dels Consells escolars de cada centre.
  3. Fer propostes educatives per al professorat des de la perspectiva de gènere per treballar amb l’alumnat i famílies.

També podeu accedir al bloc en aquest enllaç: https://feminismesalesescoles.wordpress.com

Twiter  @igualtat­_edubcn

Amb el hashtag #FeminismesalesEscoles des d’on es farà difusió i es donarà visibilitat a totes les activitats que feu al vostre centre educatiu al voltant del 8 de març.