Segona edició de la Marató de ràdio!

Tornem, un curs més, amb la Marató Fem ràdio a les aules d’acollida. Enguany, ens heu pogut seguir en directe el dijous 18 de juny de 16 a 17h des del compte d’INSTAGRAM  del Servei educatiu sesarria_santgervasi

A la imatge de sota podeu consultar el programa

La Marató FEM RÀDIO A LES AULES D’ACOLLIDA és un projecte que neix a inicis del 2018 fruit de cooperació entre el Punt infoJOVE Sarrià – Sant Gervasi i l’Espai Jove Casa Sagnier (carrer de Brusi, 61) i el Servei Educatiu del Consorci d’Educació de Barcelona (CRP i LIC)

La proposta s’inicia amb la formació dels tutors i tutores de l’aula d’acollida amb  en Dani Arizmendi de @ràdio_escola, qui també ofereix el suport tècnic. Posteriorment cada aula fa el  seu guió i enregistra el seu podcast a partir del gènere radiofònic que s’hagi acordat .

Els diferents podcats es comparteixen a la trobada conjunta, la Marató.

Tal i com es va fer l’any passat, estava previst realitzar la Marató a Espai Jove Casa Sagnier (carrer de Brusi, 61), atenent als objectius del projecte que són, per una banda treballar la llengua des d’una perspectiva comunicativa, i també donar a conèixer les possibilitats que té Espai Jove Casa Sagnier com a  espai municipal en matèria de recursos per a la joventut. Malauradament, aquest any la trobada haurà de ser virtual, però serà i n’estem molt satisfets i satisfetes.

És per això que volem agrair l’esforç complementari que han realitzat els i les tutores de les aules d’acollida del districte i especialment al seu alumnat per a fer possible un any més la Marató.

LA 2a. MARATÓ de Ràdio

Enregistraments del curs 2019-20:

Falca publicitària del INS Menéndez y Pelayo

Falca publicitària de l’INS Montserrat

Falca publicitària de l’Escola SIL

Falca publicitària de l’Escola Jesús Maria

Presentació alumnes Escola SIL

Presentació alumnes Jesús Maria

Presentació alumnes INS Montserrat

Per saber-ne més podeu consultar les següents entrades:

Fem ràdio! on es presenta la proposta com a activitat de dinamització

Marató de ràdio, hi trobareu més detalls del projecte