HI havia una vegada

El nenes i nenes de les escoles  bressol Can Canet, El Putxet, El Tramvia Blau, Can Caralleu, La Puput i les escoles Nabí, Tàber, Dolors Monserdà-Santapau i Orlandai, al llarg del mes de febrer, rebran la visita de l’Ada Cusidó.  L’Ada en ha dit que s’ha inventat una història mooooooolt bonica i que està contentíssima de poder-la explicar

Hi havia una vegada… és un espectacle de petit format en el qual una narradora explica una història acompanyada d’una sèrie d’objectes amb moltes sorpreses que aniran apareixent al llarg de la sessió, mitjançant petites històries que s’enllacen amb un mateix fil conductor.

L’objectiu de l’activitat és apropar els infants al món de la fantasia i la lectura a través d’un conte.

L’Ada Cusidó va estudiar art dramàtic a l’Institut del Teatre. També en sap de dansa contemporània, cant, esgrima i tant pot tranformar-se en clown com en rondallaire, professora teatre o animació. Va començar a escriure contes curts i a apedaçar-los uns amb els altres fins a configurar espectacles únics. Acompanyada d’objectes senzills, del gest i de la veu, explica històries inventades per ella mateixa o per algú altre mig capgirades, retallades, saccejades i enganxades que expliquen el que no esperem que s’expliqui.