Monestir Pedralbes. Percepcions

• Educació especial

Veieu l’activitat d’enguany  Actualitat Dinamització

Objectius de l’activitat

• Descobrir el Monestir als infants i familiaritzar-los amb els espais i les sensacions que transmeten a través d’una visita-concert.
  • Despertar les percepcions auditives, visuals i tàctils dels infants, així com experimentar la possibilitat de viure el silenci, la calma i la tranquil·litat, tot passejant pels espais del Monestir
  • Conèixer alguns instruments musicals relacionats amb la història del Monestir: sac de gemecs, clavicordi i orgue, així com la veu i  aprendre un seguit de propostes musicals, corporals i plàstiques.
  • Proporcionar material als centres, així com recursos didàctics per a treballar amb els infants.
  • Implicar al professorat de les escoles en el projecte, oferint la possibilitat de compartir idees, experiències i bones pràctiques.

Sessions de formació per al professorat:

Es determinaran cada curs escolar

*És obligatòria l’assistència a les sessions de formació per poder realitzar la visita-concert amb l’alumnat.

Lloc: Reial Monestir de Pedralbes (Baixada del Monestir, 9).