Jornada Esport inclusiu

Les jornades d’esport inclusió JUNTS X CRÉIXER, volen promoure la trobada entre els nens i nenes de diferents centres educatius ordinaris i d’educació especial per visualitzar-nos com una societat plural que, mitjançant la cooperació i la convivència, fa evident que una escola per a TOTHOM és possible.

A través de l’esport, com a nexe d’unió, volem que els nens/es i els nois/es de les diferents escoles comparteixin plegats espais, activitats i jocs per entendre la diversitat des d’una perspectiva diferent, sumant capacitats i avançant cap a la inclusió.

Es proposen diferents estacions amb diferents jocs esportius adients tant per l’alumnat de primària com pel d’educació especial.
L’alumnat en grups diferents anirà rotant per les diferents estacions.

Aquí trobareu la informació del curs passat: Jornades Esport Inclusiu 2018

Veieu l’activitat d’enguany a Actualitat Dinamització

Destinataris

• Alumnat de 3r i/o 4rt de primària de centres ordinaris (a escollir pels centres)
  • Alumnat de les escoles d’Educació Especial del districte.

Organitza:

• Districte de Sarrià-Sant Gervasi
  • Serveis Educatius-CRP de Sarrià-Sant Gervasi-CRP
  • Professorat i alumat del CF d’Activitats Físiques i Esportives del centre Jesuïtes Sarrià-Sant Ignasi
  • JOCVIU, associació esportiva