L’escola Francesc Macià al concurs de podcast CONTES DEL MÓN

Contes del món

S’ha publicat (llibre + disc) una tria del concurs de l’any 2009. Recull el text i la narració oral (MP3) de 24 contes o faules d’arreu del món, a càrrec d’alumnat de primària o de l’ESO.

L’aula d’acollida de l’escola Francesc Macià hi participa amb el conte del Nepal “El xarop de la pau“; Abina Dhital n’és l’autora.

El missatge del conte és que la pau es pot aconseguir de la manera més senzilla i amb les armes de la no violència.

L’associació COMSOC – Comunicació Social organitza cada any aquest concurs de podcast. Aquests relats s’han emès per diverses emissores de ràdio.