Bones pràctiques

Hurry up, speak up!

El projecte pretén millorar la competència lingüística comunicativa aplicant una metodología que afavoreixi especialment la flexibilització de grups amb un input oral adequat mitjançant la interacció, confiança i motivació per l’aprenentatge, tot fomentant el respecte pel plurilingüisme i la multiculturalitat…. [+ INFO]

Presentació de les activitats i la relació amb les competències bàsiques

[Escola Lluís Vives]

Millorem el pati

Millorem el pati de l’escola

Treball innovador que fa ús dels mitjans audiovisuals per reflexionar i participar en un procés de millora del pati de l’escola. Es relaciona l’educació en comunicació amb processos participatius i de millora de l’entorn… [+ INFO]

3r premi CAC a l’escola 2010

[Escola Gayarre]

Diari de lescola Lloret

El bloc d’escola: Diari escolar

El bloc d’escola: Diari d’escola és un projecte de participació col·lectiva del professorat, de l’alumnat i fins i tot de les famílies. Impulsa l’ús de les TAC en la quotidianitat de l’aula i motiva els alumnes a reflexionar sobre el procés d’escriptura en la redacció dels articles que es publiciten al bloc… [+ INFO]

[Escola Lloret]

El Polvorí

Coneixem i ajudem els nostres ocells

Projecte interdisciplinari i comunitari d’observació i protecció d’ocells. L’alumnat del CS de l’escola El Polvorí col·labora amb l’Institut Català d’Ornitologia amb dades (Montjuïc) per a l’atles de migració d’aus i participa en el Projecte Oreneta. Aquest treball comporta la integració de coneixements i la funcionalitat dels aprenentatges, alhora que afavoreix l’autonomia personal i el treball en equip… [+ INFO]

[Escola El Polvorí]

Seat i Nostra Senyora de Montserrat

Activitats compartides entre E.E. Nostra Senyora de Montserrat i CEIP SEAT

Tres grups d’educació primària adaptada de la nostra escola van a fer classe de plàstica, un cop per setmana, durant tot el curs amb els grups d’edat corresponent al CEIP SEAT. Aquesta activitat s’està realitzant des de fa 3 cursos escolars… [+ INFO]

[Escoles Seat i Nostra Senyora de Montserrat]

Carles I

Escola de mares i pares: espai de trobada per al diàleg

El projecte consisteix en establir ponts de convivència entre l’escola i les famílies, donat que aquestes pertanyen a cultures molt diverses. L’escola de pares es va concebre com un espai de trobada per aconseguir compartir un diàleg comú. La comunitat educativa es va coordinar i els temes tractats varen ser: els hàbits, les normes de convivència, els límits, el  valor de l’autonomia i independència, l’autoritat positiva i el  tractament dels conflictes… [+ INFO]

[Escola Carles I]

Escola Barrufet

El llimoner

Al pati hi ha un llimoner. Les criatures l’havien observat des de començament de curs i havien fet una observació lliure i espontània. Les parvulistes van proposar activitats per ampliar l’observació, per implicar-hi tots els infants i fer-ne un treball més sistemàtic… [+ INFO]

[Escola Barrufet – P3]

Bones pràctiques

[+ INFO]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>