Sessió inaugural curs 19-20

El dia 9 de setembre va tenir lloc a centre Cívic Casinet d’Hostafrancs la Sessió inaugural d’aquest curs.
Va donar la benvinguda el Sr. Marc Serra, regidor del Districte, encoratjant a tots els docents presents a continuar amb empenta la seva tasca. Després van venir els… Llegeix més»

TANQUEM EL SEMINARI DE CAPS D’ESTUDIS A L’ESCOLA CAVALL BERNAT

L’Escola Cavall Bernat ha estat la seu de l’última sessió del Seminari, aquest curs.
La Núria, companya de Seminari i Cap d’Estudis de l’escola, i el Josep Ramon, Director del centre i promotor del projecte que fa de la Psicomotricitat un dels eixos fonamentals de l’aprenentatge, ens van acollir i van compartir amb nosaltres les seves experteses.
L’assistència a una sessió de Psicomotricitat protagonitzada per l’alumnat de P4 i P5, i tutoritzada pel Josep Ramon i per la Núria, ens va permetre, un cop finalitzada, establir un diàleg en què les nostres preguntes i els nostres dubtes van trobar respostes adequades en les reflexions d’un i l’altra.
Gràcies, Josep Ramon!!! Gràcies, Núria!!!!
Llegeix més»