Conferència del Dia de la Ciència 2018

El dia 7 de novembre de 2018 dintre de la “Setmana de la ciència” va tenir lloc a l’Institut Emperador Carles, a les 11’30 h la conferència  “Viatge científic a l’Antàrtida” .
La conferència estava organitzada per la Fundació catalana per a la Recerca i el Departament d’Ensenyament… Llegeix més»

Sessió inaugural 2018-19

El dia 4 de setembre va tenir lloc la sessió inaugural del curs 2018-19 a l’emblemàtic edifici de Sants-Montjuïc, la Lleialtat Santsenca. Membres de la comunitat educativa del districte de Sants-Montjuïc vàrem poder compartir reflexions al voltat de la Innovació i la Inclusió.
Amb el títol:… Llegeix més»

Cooperjoc – 2018

El dia 8 de juny es va celebrar al Parc de l’Espanya industrial la 3a edició de l’activitat “Cooperjoc”, en la que van participar uns 300 nens i nenes de 1er de Primària de les escoles La Muntanyeta, Gayarre, Pau Vila, Seat, Can Clos, Francesc Macià,… Llegeix més»

Juguem amb el cos – 2018