Jocs Florals Escolars Sant Martí 2021

Tornen els Jocs Florals Escolars al Districte!

Animem tots els centres del Districte a participar un any més, tan necessari enguany, en aquest certamen literari.

Bases de participació 2021

Calendari del procés

Plantilla mostra

Formulari de participació alumnat P5, primària, secundària i adults

Formulari de participació en la Categoria Contes audiovisuals

Les novetats d’enguany són les següents:

• Pels condicionants sanitaris sobrevinguts per la situació pandèmica, no hi haurà cap acte públic presencial per guardonar l’alumnat participant. En canvi, s’habilitarà un espai web on es trobaran els textos guanyadors amb sorpreses que de ben segur agradarà tothom.
  • Es prioritzaran les produccions literàries col·lectives, com s’indiquen a les bases dels Jocs Florals Escolars de la ciutat de Barcelona. Tanmateix, els textos d’elaboració individual també podran participar als Jocs Florals Educatius de Sant Martí.
  • Els centres educatius que participin dels Jocs Florals Educatius de Sant Martí hauran de proposar, com a mínim, una persona del claustre perquè formi part del Jurat que escollirà els textos guanyadors.
  • El termini de lliurament de textos per a la participació al certamen es tancarà el dia 27 d’abril.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *