Torna el concurs Nanorelats 10alamenos9

Aquest concurs es realitza a dos nivells: un a nivell de Catalunya i un altre a nivell Estatal. Les bases del concurs es divideixen en les bases del concurs català i en la final estatal. Està dirigit als alumnes de 3r i 4t d’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i grau inicial de FP (categoria 1) i de 1r i 2n de Batxillerat o grau mitjà (menors 18 anys) de FP (categoria 2) que estiguin realitzant els seus estudis en centres públics, concertats o privats situats a Catalunya. L’únic requisit és que l’obra presentada estigui relacionada amb la nanociència i la nanotecnologia.

La data límit per a l’enviament és el 5 d’abril de 2021.

El Jurat estarà compost pel personal investigador pertanyent als centres organitzadors de CATALUNYA, professionals de la divulgació i la ciència i persones de l’àmbit literari. La decisió del jurat es farà pública el 29 d’abril 2021 a Vil·la Urània. Per a cada una de les categories es concedirà un premi i un accèssit, que consistirà en una sèrie d’activitats a triar: visita a algun dels centres de recerca organitzadors, entrada al congrés anual de la SCN2, taller de robòtica o impressió 3D (a escollir), samarretes, la publicació dels relats guanyadors a la revista NPQ i un llibre de divulgació científica. Juntament amb el premi, es lliurarà un diploma acreditatiu. Els Centres Educatius (amb l’autorització corresponent) on estudiïn els dos participants guanyadors podran fer una visita amb la classe del guanyador/a a un dels centres de recerca coordinadors del premi a Catalunya.

Els dos treballs premiats en cada concurs en l’àmbit autonòmic, un per categoria, passaran automàticament a la fase estatal amb unes bases pròpies, per a la seva valoració per un jurat format per investigadors en l’àmbit de la nanociència i la nanotecnologia, divulgadors científics i persones de l’àmbit literari. En cas que una obra estigui escrita en català, gallec o basc, serà necessari que l’autor, prèvia comunicació des de l’organització en l’àmbit autonòmic, tradueixi l’obra al castellà. La decisió del jurat de la fase estatal es farà pública abans del dia 14 de maig de 2021. En la fase estatal es concedirà un premi de 200 € per a cadascuna de les dues categories. Juntament amb els premis de la fase estatal s’atorgarà un diploma acreditatiu.

Per una altra banda estem preparant una nova edició del Festival, virtual, que farem entre abril i maig de l’any passat, combinarem:

a) Seminaris en línia, on es podran fer preguntes:https://cutt.ly/5lbWuun

b) Tallers en línia on podreu interaccionar (V Festival nano):https://cutt.ly/rlbW3Qo

c) Concurs de microrrelats.

Si voleu participar, contacteu amb 10alamnos9@gmail.com i al tema de l’e-mail poseu PARTICIPAR FESTNANO VI

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *